NEO's
Barevné varianty
Snadná, tichá a dostupná městská mobilita pro každého
Společnost Yamaha je již mnoho desetiletí jedním z nejúspěšnějších a nejuznávanějších výrobců na důležitém evropském trhu skútrů o objemu 50 ccm. Od 90. let 20. století vyrábí společnost pod značkami Yamaha a MBK některé z nejúspěšnějších modelů v oboru – včetně skutečných ikon, jako jsou BW’s/Booster, Aerox/Nitro a spalovací verze NEO’s/Ovetto.
Souběžně se svou hlavní činností v oblasti spalovacích motorů se společnost Yamaha již více než 30 let věnuje výzkumu a vývoji skútrů s elektrickým pohonem a v roce 1991 představila na mezinárodním autosalonu v Tokiu svůj první elektrický skútr Frog. Od té doby společnost Yamaha neustále pracuje na vývoji elektrických skútrů a uvedla na trh několik elektrických modelů v různých asijských zemích.
Pro rok 2022 je nová generace NEO’s prvním sériově vyráběným elektrickým skútrem o objemu 50 ccm, který společnost Yamaha uvedla na evropský trh, a tento cenově dostupný nový model s nulovými emisemi je připraven podílet se na transformaci městské mobility v evropských městech.
Pod sedlem uprostřed šasi je umístěna lithium-iontová baterie 50,4 V / 19,2 Ah s hmotností pouhých 8 kg, která poskytuje vysoký výkon zadnímu kolu. Tato baterie s vysokou hustotou energie, kterou společnost Yamaha vyvinula a vyrábí ve vlastní režii, umožňuje dojezd přibližně 37 km na plné nabití při testech třídy WMTC 1 v režimu STD a teplotě baterie 25 °C.
Model NEO’s je standardně dodáván s jednou baterií a je vybaven konektorem a krytem pro volitelnou druhou baterii, která může prodloužit dojezd na přibližně 68 km.
Nabíjení lze provádět s baterií zapojenou ve skútru NEO’s nebo po jejím vyjmutí pro pohodlné nabíjení v interiéru. Ke skútru NEO’s se dodává speciální přenosná nabíječka určená k připojení do domácí zásuvky, s níž trvá plné nabití přibližně 8 hodin.
Detaily:
- Nový elektrický skútr pro řidičské oprávnění skupiny AM 2,5 kW
- Pohonná jednotka YIPU (Yamaha Integrated Power Unit)
- Bezuhlíkový elektromotor v náboji s přímým pohonem
- Lehká kyvná vidlice s vestavěnou řídicí jednotkou motoru (MCU)
- Rychlé a ovladatelné zrychlení
- Univerzální jízdní poloha pro jezdce všech výšek s různými zkušenostmi
- Vyjímatelná lithium-iontová baterie 1 kWh 50,4 V / 19,2 A, hmotnost 8 kg, 225 × 375 × 105 mm
- 8 hodin do plného nabití se standardní nabíječkou
- Dojezd na jednu baterii cca. 37 km (1) – možnost připojení druhé baterie (2)
- Jízdní režimy STD a ECO
- Agilní, pohodlný a snadno použitelný
- 27 litrů úložného prostoru pod sedlem pro jednu otevřenou helmu nebo druhou baterii
- Jednoduchý, kompaktní a univerzální styl
- Kompletní přední a zadní LED osvětlení a LED ukazatele směru
- Prostorná oblast nášlapů
- Hliníkový litý ochranný rám
- Lehká 13palcová kola z lehké slitiny s pneumatikami s nízkým odporem
- Přední vidlice KYB s poniklovanými vnitřními trubkami odolnými proti korozi
- Odnímatelný ráfek zadního kola usnadňující výměnu pneumatik
- Kompaktní a snadno čitelný přístrojový panel LCD
- Připojení k jednotce CCU skútru prostřednictvím aplikace Yamaha MyRide v chytrém telefonu
(1) Třída WMTC 1 v režimu STD
(2) Prodává se samostatně