R6 RACE
Barevné varianty
Pouze svět třídy R.
Jedná se o špičkový supersportovní motocykl o objemu 600 ccm, který již léta dominuje závodům mistrovství světa supersportů. Stejně jako každý stroj řady R byl tento stroj vyvinut bez kompromisů s cílem dosáhnout nejvyšší úrovně výkonu. A abychom vám a vašemu týmu ještě více usnadnili přípravu na závodní sezónu, dodáváme nyní model R6 RACE v závodní úpravě určené pouze pro závodní dráhy.
Model R6 RACE je vybavený agresivně stylizovanou kapotáží s ikonickým předním vstupem vzduchu ve tvaru M. Tato kapotáž se inspiruje továrním motocyklem M1 MotoGP® a poskytuje maximální aerodynamickou účinnost pro zkrácení času na kolo – zatímco kompaktní podvozek Deltabox, tvarovaná hliníková palivová nádrž a štíhlý hořčíkový podsedlový rám vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince.
R6 RACE s minimalizovanou kapotáží, který je k dispozici v černé barvě Tech Black, je ideálním motocyklem pro všechny od jezdců na okruzích až po dychtivé závodníky, kteří se chtějí proslavit svým prvním velkým vítězstvím. Lehký řadový čtyřválec o objemu 599 ccm s mnoha tituly z mistrovství světa supersportů dokázal, že je nejrychlejší v oboru – a díky systému variabilního sání Yamaha (YCC-I) a procesorem řízené škrticí klapce Yamaha (YCC-T) – stejně jako antihoppingové spojce, šestistupňové převodovce s krátkým zpřevodováním a systému rychlořazení Quick Shifter (QSS) – vám R6 RACE připravený na závodní tratě poskytne nejvyšší úroveň ovladatelnosti na každém okruhu.
Stačí se podívat na vynikající výsledky tohoto supersportovního motocyklu do 600 ccm v mistrovství světa supersportů a mnoha dalších závodních sériích po celém světě, abyste viděli, že je to nejrychlejší způsob, jak se dostat na stupně vítězů. A abychom vám a vašemu týmu ještě více usnadnili přípravu na závodní sezónu, dodáváme nyní model R6 RACE v závodní úpravě. V odkazu "VLASTNOSTI" najdete podrobnější technické informace i o případných závodních doplňcích GYTR.
Detaily:
- Technické parametry připravené na závody
- Lehký vysoce výkonný motor o objemu 599 ccm
- Aerodynamická kapotáž vyladěná na závodech
- Sofistikované elektronické řídicí systémy
- Technicky vyspělá přední vidlice typu R1
- Závodní ergonomie
- Kompaktní rám typu Deltabox a lehký hořčíkový podsedlový rám
- Nejlepší přední brzdy typu R1 ve své třídě
- Lehká hliníková palivová nádrž