f NEO's — Elektrické — Skútry — Yamaha Brno

Barevné varianty

Midnight Black
Milky White

Snadná, tichá a dostupná městská mobilita pro každého

Společnost Yamaha je již mnoho desetiletí jedním z nejúspěšnějších a nejuznávanějších výrobců na důležitém evropském trhu skútrů o objemu 50 ccm. Od 90. let 20. století vyrábí společnost pod značkami Yamaha a MBK některé z nejúspěšnějších modelů v oboru – včetně skutečných ikon, jako jsou BW’s/Booster, Aerox/Nitro a spalovací verze NEO’s/Ovetto.

Souběžně se svou hlavní činností v oblasti spalovacích motorů se společnost Yamaha již více než 30 let věnuje výzkumu a vývoji skútrů s elektrickým pohonem a v roce 1991 představila na mezinárodním autosalonu v Tokiu svůj první elektrický skútr Frog. Od té doby společnost Yamaha neustále pracuje na vývoji elektrických skútrů a uvedla na trh několik elektrických modelů v různých asijských zemích.

Pro rok 2022 je nová generace NEO’s prvním sériově vyráběným elektrickým skútrem o objemu 50 ccm, který společnost Yamaha uvedla na evropský trh, a tento cenově dostupný nový model s nulovými emisemi je připraven podílet se na transformaci městské mobility v evropských městech.

Pod sedlem uprostřed šasi je umístěna lithium-iontová baterie 50,4 V / 19,2 Ah s hmotností pouhých 8 kg, která poskytuje vysoký výkon zadnímu kolu. Tato baterie s vysokou hustotou energie, kterou společnost Yamaha vyvinula a vyrábí ve vlastní režii, umožňuje dojezd přibližně 37 km na plné nabití při testech třídy WMTC 1 v režimu STD a teplotě baterie 25 °C.

Model NEO’s je standardně dodáván s jednou baterií a je vybaven konektorem a krytem pro volitelnou druhou baterii, která může prodloužit dojezd na přibližně 68 km.

Nabíjení lze provádět s baterií zapojenou ve skútru NEO’s nebo po jejím vyjmutí pro pohodlné nabíjení v interiéru. NEO’s je dodáván se speciální přenosnou nabíječkou určenou k připojení do domácí zásuvky, s níž trvá plné nabití přibližně 8 hodin.

Detaily:

  • Nový elektrický skútr pro řidičské oprávnění skupiny AM 2,5 kW
  • Pohonná jednotka YIPU (Yamaha Integrated Power Unit)
  • Bezuhlíkový elektromotor v náboji s přímým pohonem
  • Lehká kyvná vidlice s vestavěnou řídicí jednotkou motoru (MCU)
  • Rychlé a ovladatelné zrychlení
  • Univerzální jízdní poloha pro jezdce všech výšek s různými zkušenostmi
  • Vyjímatelná lithium-iontová baterie 1 kWh 50,4 V / 19,2 A, hmotnost 8 kg, 225 × 375 × 105 mm
  • 8 hodin do plného nabití se standardní nabíječkou
  • Dojezd na jednu baterii cca. 37 km (1) – možnost připojení druhé baterie (2)
  • Jízdní režimy STD a ECO
  • Agilní, pohodlný a snadno použitelný
  • 27 litrů úložného prostoru pod sedlem pro jednu otevřenou helmu nebo druhou baterii
  • Jednoduchý, kompaktní a univerzální styl
  • Kompletní přední a zadní LED osvětlení a LED ukazatele směru
  • Prostorná oblast nášlapů
  • Hliníkový litý ochranný rám
  • Lehká 13palcová kola z lehké slitiny s pneumatikami s nízkým odporem
  • Přední vidlice KYB s poniklovanými vnitřními trubkami odolnými proti korozi
  • Odnímatelný ráfek zadního kola usnadňující výměnu pneumatik
  • Kompaktní a snadno čitelný přístrojový panel LCD
  • Připojení k jednotce CCU skútru prostřednictvím aplikace Yamaha MyRide v chytrém telefonu

(1) Třída WMTC 1 v režimu STD
(2) Prodává se samostatně

Galerie

NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's
NEO's

Cena

Cena a zahájení prodeje v průběhu května 2022